BUCA SEYFİ DEMİRSOY’DA TEMİZLİK HİZMETLERİNİN KALİTESİ ARTTIRILDI
25 Şubat 2019

  • DSC_2731.JPG
  • DSC_2730.JPG
  • DSC_2732.JPG
  • DSC_2738.JPG
  • DSC_2743.JPG
  • DSC_2761.JPG
  • DSC_2725.JPG
  • WhatsApp Image 2019-02-20 at 13.33.54 (1).jpeg
  • WhatsApp Image 2019-02-20 at 13.33.54.jpeg
  • WhatsApp Image 2019-02-20 at 13.33.55.jpeg




Sağlık Bakanlığı İzmir Buca Seyfi Demirsoy Devlet Hastanesi Kalite ve Destek Hizmetleri Müdürlüğü tarafından özellikle Acil Servis ve poliklinikler gibi yoğun hasta bulunan alanlarda temizlik hizmetleri arttırıldı. Artan hizmet ile birlikte yapılan işin kalitesi de arttırılmış oldu.

Altıyüzbin nüfusu bulunan, İzmir’in en kalabalık semti olan Buca’da bulunan  tek devlet hastanesi olması nedeniyle,  Buca Seyfi Demirsoy Devlet Hastanesi’ne oldukça yoğun hasta başvurusu olmaktadır. Bu yoğunluğun sık olduğu alanlar olan poliklinikler binası ve Acil Servis’te hastalara daha kaliteli ve hijyenik hizmet vermek amacıyla, bu alanlarda, temizlik hizmetleri yeniden  planlandı ve uygulanmaya başlandı. Bu kapsamda hem çalışan kişi sayısında arttırılmalar yapılırken , daha sık temizlik ve denetimler  yapılmaya başlandı.

Hastane Kalite ve Destek Hizmetleri Müdürü Azime Sine, yaptıkları  yeni uygulamalar hakkında bilgi verdi. Sine, ‘’ Geçtiğimiz günlerde İl Sağlık Müdürlüğü’müzde Acil Servislerde Hijyen  ve İletişim konulu toplantıya katıldıktan sonra, bizde Kalite ve Destek Müdürlüğümüz olarak  kendi hastanemizde bir farkındalık oluşturmaya karar verdik. Öncelikle Acil Servis ve Polikliniklerde çalışan tüm personellerimiz ile toplantılar gerçekleştirdik. Hem eğitim hem de yeni uygulamalarımızı bildirdiğimiz toplantılarımız oldukça verimli geçti. Hem Müdürlüğümüzün bize bildirdiği konuları paylaştık hem de karşılıklı bilgi alışverişinde bulunmuş olduk. Sonrasında yeni uygulamalarımızı başlattık. Acil Servis ve polikliniklerde çalışan temizlik personeli sayısını arttırdık. Kişilere hijyenin önemi ve görev tanımları konularında tekrar eğitimleri verilerek bilgileri tazelemiş olduk. Bu konuların yanı sıra Danışma, Karşılama-Yönlendirme gibi alanlarında çalışan kişilere iletişimin önemini tekrardan vurgulayarak, hastaya dokunmaları konusunda hatırlatmalar yaptık. Hem yaptığımız toplantılar, hem de başlattığımız yeni uygulamalarımız ile hastanemizde temizlik kalitesi yönünden çok daha iyi olacağımız kanaatindeyim. Her şey hastalarımızın hijyeni için. ‘’diyerek düşüncelerini bildirdi.