Kalite Politikamız ve Taahütlerimiz
23 Ekim 2018

Kalite Politikamız

  • Hastalarımız ve çalışanlarımızın beklentileri ve memnuniyetlerini esas alarak; doğru, titiz, hızlı ve Kalite Yönetim Sistemi şartlarına uygun sağlık hizmetinin verilmesi, hizmetin sürekli iyileştirilmesi ve geliştirilmesi hastanemizin kalite politikasıdır.

Taahhütlerimiz 

  1. Herkese eşit ve güler yüzlü ve Doğru-Titiz-Hızlı sağlık hizmeti sunmak,
  2. Kalite Yönetim Sisteminin sürekli iyileştirilmesi,
  3. Hasta ve çalışan memnuniyetinin sürekli artmasını sağlamak,
  4. Özel durumlar hariç başvuran her hastanın işini aynı gün sonuçlandırmak,
  5. 70 yaş üstü, 14 yaş altı, özürlü, hamile ve çevre il ve ilçelerden gelenleri geri çevirmemek.